[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Recipes” _builder_version=”3.22.3″ background_size=”initial” custom_padding=”90px|0px|40px|0px||”][et_pb_row use_custom_gutter=”on” gutter_width=”4″ make_equal=”on” custom_padding_last_edited=”off|desktop” admin_label=”recipes” _builder_version=”3.27.3″ width=”96%” module_alignment=”center” custom_margin=”-51px|auto|-60px|auto||” custom_margin_tablet=”||0px|” custom_margin_last_edited=”off|desktop” custom_padding=”50px|||||” custom_padding_tablet=”||0px|” locked=”off”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.4.0″ custom_margin=”-35px|||||” custom_padding=”0px|||||” hover_enabled=”0″]

Krakend vispannetje

Snel Ć©n makkelijk! Wij eten deze gezonde powermaaltijd voor we gaan boksen šŸ˜‰
No ratings yet
Bereidingstijd 20 min
Totale tijd 20 min
Gang Diner, Lunch
Keuken Keto
Porties 3 personen
Calorieƫn 783 kcal

Ingrediƫnten

Instructies
 

  • Bak de zalmfilets in de kokosolie. Afkruiden met zout en peper.
  • Prak de zalmfilets en voeg de boontjes toe. Goed afkruiden met peper en zout, omroeren en even laten meebakken.
  • Kieper de passata in de pan. Proef of het geheel zout genoeg is en voeg wat oregano toe. Laat een 20tal minuutjes meesudderen.
  • Als laatste voeg je de mozzarellabolletjes toe. Laat nog 5 minuutjes sudderen.
  • Dien op in een kommetje. Smakelijk!

Voedingswaarden

Voedingswaarde
Krakend vispannetje
Hoeveelheid per portie (persoon)
Calorieƫn 783 Calorieƫn uit vetten 477
% Dagelijks aanbevolen waarden*
Vetten 53g35%
Koolhydraten 20g80%
Eiwitten 57g69%
* * Percentage Dagelijkse Hoeveelheid is gebaseerd op een ketodieet van 6% koolhydraten - 18% eiwitten - 76% vetten (1811 calorieƫn). ***stuur een mail naar info@ketolifestyle.be voor een persoonlijke berekening
Trefwoord geen eieren, groene boontjes, lunchprep, noeggs, omega-3, snelle lunch, sporteten, verse zalm, zondereieren

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Winkelwagen
Scroll naar top