Groenten-gehakt bowl met fetakaas

Powerfood met ietsje meer eiwitten, geschikt vooraleer u een fysieke inspanning gaat doen šŸ˜‰
No ratings yet
Bereidingstijd 25 min
Totale tijd 25 min
Gang Diner
Keuken Keto
Porties 3 personen
Calorieƫn 1108 kcal

Instructies
 

  • Doe de Kerrygold boter in een wat hogere pan, laat smelten.
  • Voeg het gehakt toe, (goed afkruiden met peper en zout) roer om tot het bijna gaar is. Indien je te weinig bakvet hebt, voeg er dan nog een eetlepel Kerrygold boter bij, dat kan geen kwaad)
  • Voeg aan de pan de groentjes toe, afkruiden en omroeren. Laat 5 minuten meegaren.
  • Voeg de passata toe tot de inhoud van de pan 'onder' staat. Laat een kwartiertje sudderen op een middelmatig vuurtje.
  • Snij de feta al in blokjes.
  • Voeg de blokjes toe aan de pan, roer om en laat nog een laatste keer 5 minuutjes sudderen.
  • Dien op in een kommetje met desgewenst wat geraspte kaas. Smakelijk!

Notities

TIP!
Verhoog je inname van eiwitten naargelang je fysieke inspanning (werk) of sportprestaties šŸ˜‰

Voedingswaarden

Voedingswaarde
Groenten-gehakt bowl met fetakaas
Hoeveelheid per portie (persoon)
Calorieƫn 1108 Calorieƫn uit vetten 774
% Dagelijks aanbevolen waarden*
Vetten 86g56%
Koolhydraten 13g52%
Eiwitten 67g81%
* * Percentage Dagelijkse Hoeveelheid is gebaseerd op een ketodieet van 6% koolhydraten – 18% eiwitten – 76% vetten (1811 calorieĆ«n). ***stuur een mail naar info@ketolifestyle.be voor een persoonlijke berekening
Trefwoord budgetvriendelijk, eiwitten, feta, geen eieren, gehakt, groentencake, lowcarb, lowcarb highfat, noeggs, snel klaar, zondereieren
Winkelwagen